9 Aralık 2013 Pazartesi

Google Chrome Açılmıyor ?

Bu gece başıma gelen tatsız bi olayı sizinle paylaşmak istiyorum belki benim gibi nabınacağınızı bi an şaşırmış olabilirsiniz. Gece sörf yaparken google chrome dev versiyonunu download ettim tabiki googleden değil! başka bi siteden herşeyiyle aynıydı fakat bir baktım türkçe olan içerik yabancı ne olduğu belirsizdi, ardından google chrome açılmıyordu kaldırdım bir daha kurdum fakat nafile  virüs yediğimi düşündüm , avg antivirüsüm ve zemane antilogger programlarıda vardı! yinede ne olur olmaz diye trojan taraması yapmak istiyordum bunun için Allahtan yedeklerimde Trojan Killer 2013 2.1.9.8 vardı kurulumdan sonra tarattım ne var ne yok sildi süpürdü şuan chrome açılıyor sizdede böyle bi sorun varsa bu programı indirmenizi şiddetle tavsiye ediyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder